Eh, te propuštene prilike....

Eh, te propuštene prilike.... 










Koliko puta vam se desilo da propustite neku dobru priliku koja vam se stidljivo nameće? 

Ona vas srdačno poput deteta doziva ka sebi a vi pokušavate da je izbegnete, jer  se bojite njenog prisustva i dobrote.










Čim sam videla tvoje nasmejano lice, odmah sam znala da u sebi poput školjke kriješ biser, koji sjaji najverdijim sjajem, sjajem koji obasjava vasionu i čitav svemir... 

Duboko u sebi znala sam da treba da krenem ka tom sjaju, da me obasja, ali neka čudna sila nije mi dala da se pomerim i da izustim bilo koju reč.



Otišao si daleko, poput ptice u nebeski grad  ponosan i slobodan.Više te nisam videla, a i da jesam, sad je kasno... 

Nemojte nikad propustiti dobru priliku....

  







        Gibonni-Miracle
Zdravko Čolić-Prava stvar       


Коментари